Friday, October 11, 2002

يكي از دوستان email زده به من و همه دوستاش كه من oral exam دكترا مو دادم و قبول شدم...بعد جلسه هم ممتحن ها بهم گفتن دكتر و...الخ..بعد هم از همه ما تشكر كرده!!!!!!
يه خورده بامزه است..يعني اون دكترا ميگيره و از ما تشكر ميكنه! مثل اينه كه من وبلاگ بنويسم و از شما تشكر كنم!!؟؟!!؟؟؟!!؟؟؟
از وقتي اومدم ولايت اتازوني قسم خوردم عينك بدبيني رو بذارم كنار و لنز خوش بيني بذارم..اما هر كاري كردم نشد اين داستان رو هضم كنم..يعني باورم نشد كه ايشون واقعا ميخواد از ما تشكر كنه؟!تشكر چي؟ غير از اينه كه ميخواد بگه " بابا ديگه به من فحش خوارمادر ندين..بگين اقاي دكتر!"
هر چي گفتم" كروكديل جون...قربون اون دم درازت! بيا تو هم مثل خيلي ها كه زود جوابش رو دادن و انگار براي خايه مالي حتي دنبال آدم مناسب هم نمي گردن يه اي-ميل بزن بگو آفرين عمو جون!الحق كه نوبل فيزيك حقته!"
گفت نه!
همين كار رو ميكني كه ميگن آدم نيست ديگه!

No comments:

Post a Comment